cautati pe acest blog

miercuri, 5 mai 2010

laura vass

Tânăra îşi petrece majoritatea timpului prin cluburile din străinătate.

Ori de câte ori a cântat în Bănie, Laura a fost primită cu braţele deschise de public.

Laura Vas:

Specialiştii în muzică îmi spun adesea că vocea mea tinde spre perfecţiune. Îmi place muzica de petrecere şi, chiar dacă uneori îmbunătăţim piesele cu linii melodice dintre cele mai variate, această muzică mă caracterizează.

Am avut foarte multe oferte, atât pentru litoralul românesc, cât şi pentru străinătate. Voi susţine câteva spectacole şi în ţară, însă cel mai mult timp îl voi petrece în străinătate.

Îi plac melodiile de suflet, ritmate care să o binedispună

«Şi publicitatea negativă este o formă de afirmare»

A cunoscut celebritatea la o vârstă fragedă şi se bucură de un real succes, iar muzica sa este tot mai des ascultată la petreceri sau în cluburile de specialitate. Aceasta este Laura Vas. “Chiar dacă unii sunt împotriva genului muzical abordat de mine, eu sunt mulţumită de ceea ce fac. Satisfacţia cea mai mare este atunci când, la o petrecere, toţi invitaţii dansează şi se distrează pe ritmurile melodiilor interpretate de mine”, a declarat Laura.
Artista susţine că, pentru a interpreta manele, este nevoie de voce şi talent. “Petrec foarte multe ore la repetiţii. Îmi place ca imaginea mea să fie impecabilă. Am ales acest gen muzical deoarece este foarte căutat la petreceri şi se potriveşte de minune cu stilul meu de viaţă. Îmi place să trăiesc fiecare clipă la cote maxime şi să mă bucur din plin de adolescenţă”, a adăugat Laura. La fel ca şi artiştii de pop-dance, şi cântăreţii de muzică de petrecere au, în această vară, o serie de spectacole estivale. Laura Vas a fost cerută insistent de românii din diaspora, pentru care va cânta cel mai mult.
“Îmi place să petrec alături de românii stabiliţi în afara graniţelor. De cele mai multe ori, nostalgia locului natal şi distanţa de casă îi fac să fie uniţi şi, atunci când se întâlnesc, să petreacă şi să se distreze minunat împreună în stil româneşte”, a completat Laura. Pentru că de câte ori a cântat la Craiova Laura Vas a fost primită cu braţele deschise de olteni, aceasta a oferit un interviu în exclusivitate cotidianului “Ediţie Specială”, ziarul de suflet al oltenilor.

manele.jimdo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu